ویژگی های عینک آزمایشگاهی
نوشته شده توسط : malihe

عینک ایمنی آزمایشگاهی

از انواع عینک ایمنی کار می توان عینک ایمنی آزمایشگاهی را نام برد. لوازمی که که استفاده از آنها تاثیر زیادی بر سلامت و بازدهی کارکنان خواهد داشت. جنس عینک ایمنی آزمایشگاه مطابق با استانداردهایCEEN166 و ANSI.Z87.1 از پلاستیک مقاوم و یا پلی کربنات تشکیل می شود. که پلی کربنات به دلیل استحکام بالاتر و وزن سبک تر انتخاب مناسبتری خواهد بود. از خطراتی که در محیط های آزمایشگاهی سلامت انسان را تهدید می کند، علاوه بر پاشش مواد شیمیایی و بخارهای سمی، می توان به تشعشعات مضر اشاره کرد. عینک ایمنی آزمایشگاهی با قابلیت جذب حداکثری اشعه uv محافظ چشم خواهد بود. معمولا بدنه عینک آزمایشگاهی را از PVC که انعطاف پذیری و سازگاری بالایی دارد، می سازند. بر اساس استانداردهای ذکر شده، بدنه و لنز عینک آزمایشگاهی باید در تماس با مواد شیمیایی مقاوم به انحلال و نفوذ ذرات و اشعه های مضر باشد. با توجه به نوع فعالیت آزمایشگاهی، نوع عینک هم می تواند متفاوت باشد. افرادی که با عناصر سنگین و پرتوزا کار می کنند، از عینک ایمنی سرتاسری استفاده می کنند. این عینک که به نوعی کلاه ایمنی هم محسوب می شود، تمامی اجزای صورت را تحت محافظت قرار می دهد. این نوع تجهیزات در گروه کلاه خودها (هلمت) قرار می گیرند.

عینک ایمنی ضد خش

شفافیت، مقاومت بالا و ضدخش بودن خواصی است که برای خرید عینک ایمنی نجاری باید مورد توجه قرار گیرد. در حین کار با دستگاه ها و تجهیزات نجاری و تراشکاری همواره خطر پرش اشیاء و اصابت به چشم وجود دارد. حوادثی که ممکن است منجر به وقوع آسیبهای جبران ناپذیر شوند. عینک ایمنی ضد خش تا حد زیادی کار را راحت تر کرده است. عینک ایمنی برشکاری را غالبا از پلاستیک سخت می سازند و کیفیت آن مطابق باید مطابق با استانداردهایEN166 CE و ANSI.Z87.1 تایید می شود.

عینک ایمنی ضد بخار

عینک ایمنی ضد بخار در گروه عینک های فنجانی ( عینک ایمنیGoggles) قرار می گیرد. با توجه به این امر که عینک های ایمنی برشکاری و جوشکاری از جهات مختلف عایق بندی شده است، بنابراین امکان نفوذ هوا وجود ندارد. برای جلوگیری از تشکیل بخار، این عینک ها باید از قابلیت ضد بخار نیز برخوردار باشند. بدنه عینک ایمنی ضد بخار را غالبا از PVC و یا استات سلولز می سازند. همچنین این عینک مجهز به لنزهای پلی کربناتی با ضخامت 2 میلیمتر است. این عینک ها برای جلوگیری از تشکیل بخار بر سطح داخلی لنز، از سوپاپ های فوقانی برخوردارند. این سوپاپ ها اکسیژن مورد نیاز محفظه درونی عینک را فراهم می کنند. محیط هایی که نیاز به این عینک ضد بخار (anti fog) دارند، شامل صنایع گچ، سیمان، تونل ها و معادن و در مجموع محیط های پر گرد و غبار است. عینک های ضد بخار اگر دارای قابلیت ضد خش و مقاوم در برابر حلالیت باشند، می توان از آنها در مصارف برشکاری و آزمایشگاهی هم استفاده کرد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا فروشگاه اینترنتی فروش تجهیزات ترافیکی و ایمنی می باشد. این برند تولید کننده محصولات بسیار با کیفیت بوده و محصولات خود را به مدت طولانی گارانتی می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: